A 2015. évi Hannoveri Kereskedelmi Vásáron a Siemens bemutatja kibővített Industry Online Support weboldalát, amelyet havonta kb. 1,8 millió alkalommal látogattak meg, és amely a Siemens kínálatából az egyik leggyakrabban használt internetes szolgáltatás.

A honlap már több mint 15 éve támogatja a felhasználókat tájékoztatók, szakmai tanácsok és párbeszédek átfogó kínálatával a gépek és üzemek teljes élettartama során - a tervezéstől egészen a karbantartásig. Az új támogató platform modern tervezésű és minden eddiginél egyszerűbben kezelhető. Kibővített funkcióinak köszönhetően a weboldal tartalma például szűrhető és testre szabható.

online támogatás

Ezáltal a felhasználók még gyorsabban hozzáférhetnek a több mint 300 000 műszaki dokumentációhoz (pl. kézikönyvek, kapcsolási rajzok, tanúsítványok, illetve 3D modellek). Az új CAx Download Manager meggyorsítja az adatokhoz való hozzáférést a gépészeti vagy villamosmérnök tervezők számára. A felhasználók bármikor mobil eszközökön is hozzáférhetnek az oldalon található információkhoz az Apple iOS, Android és Windows Mobile eszközökhöz használható alkalmazással.

A felhasználók a mobil eszközeiken keresztül tölthetnek le az automatizálási rendszerekre vonatkozó alkalmazási példákat vagy közvetlenül az érintett géppel kapcsolatos termékinformációkat. Az Industry Online Support alkalmazás hat nyelven (német, angol, francia, olasz, spanyol és kínai) érhető el.

Az Industry Online Support nem csupán információval szolgál, hanem a párbeszédre is lehetőséget kínál: a beépített Technikai Fórumon - amely több mint 200 000 regisztrált taggal az iparágban az egyik legnagyobb B2B közösség - a felhasználók egymást segítik ötleteik, szakértelmük és gyakorlati tapasztalataik megosztása által.