A 2015-ös év adatai szerint az Opel a legnépszerűbb márka az európai piacon. Ezen belül is Magyarországon a legkiemelkedőbb, a hazai piaci részesedése 10,7%-os volt.
Magyarországi piaci adatai szerint minden tízedik értékesített autó Opel volt, ez azt jelenti, hogy sikerült megőriznie a vezető pozícióját. A 2015-ben szinte darabra megegyezően alakult az eladás, mint 2014-es év folyamán. Ez a teljesítmény immáron ötödik éve az első helyen tartja a márkát hazánkban.
Gazdasági szakértők 2016-ra piaci csökkenést jósolnak, a vállalat célja, hogy a piaci csökkenésnek megfelelően továbbra is megfelelően teljesítsen. Emellett a cég idén tartja 25. évfordulóját, hiszen 1991. januárjában jegyezték be az elődeit, a szentgotthárdi autógyárat és a General Motors Autóforgalmazó Kft.-t.
Az Opel közleménye szerint az elmúlt 25 év alatt 85 ezer autót, 8 millió motort és hatmillió hengerfejet gyártottak, továbbá a kereskedések mintegy 404 ezer Opelt adtak el Magyarországon.